زانا _ با حضور وزیر نیرو پست ۴۰۰ مگابایت تولید برق در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح شد .
به گزارش خبرنگار زانا؛ با حضور عباس علیآبادی؛ وزیر نیرو و بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور پروژه احداث پُست ۴۰۰ کیلوولت شهدای بازیدراز در شهرستان سرپلذهاب با توسعه دو فیدر خط ۴۰۰ و ۲۳۰ کیلوولت با هدف افزایش پایداری شبکه انتقال برق، تأمین برق طرحهای گرمسیری و فراهمسازی زیرساخت لازم اجرا شد.
دکتر علی آبادی اظهار داشت: با وجود چنین پست برقی و با ادامه سرمایهگذاری در این بخش میتوان قسمتی از ناترازی استان کرمانشاه را برطرف کرد.
وی ادامه داد: استان کرمانشاه به خاطر همجواری با کشور عراق میتواند صادر کننده برق به این کشور باشد و از این محل میتوان باعث رونق اقتصادی در استان کرمانشاه شد.
وزیر نیرو بیان کرد : به لحاظ فنی از توانمندترین کشورها (در بخش انرژی) هستیم اما باید با جلب سرمایه و مناسب کردن محیط کسب و کار به تولید رونق بیشتری دهیم و مجددا میتوانیم صادرکننده به کشورهای همجوار باشیم.
وی در پایان گفت : در ارتباط با تولید برق خوب عمل شده است اما مشکلاتی که به وجود آمده است به دلیل وجود بارش کم باران بوده و از آنجایی که امسال گرما زودتر شروع شده است این ناترازی به وجود آمده است که امیدواریم با صرفهجویی مردم، همکاری و هماهنگی بقیه بخشها و همچنین کمک اصحاب رسانه به زودی این مشکل برطرف گردد.
پایداریِ آب در ۴۲۰ نقطه روستایی تثبیت شد








دیدگاهتان را بنویسید