💻 *راهکارهای مدیریت مصرف در بخش اداری*
🟢 امروزه، در ساختمانهای اداری انواع مختلف دستگاههای الکتریکی و الکترونیکی از صبح تا عصر و یا حتی تا پاسی از شب مشغول به کار است. تقریبا در تمامی بخشهای مختلف ساختمانهای اداری حداقل از یک دستگاه رایانه به همراه پرینتر، اسکنر و یک دستگاه کپی استفاده میشود. از این رو در جهت مصرف بهینه برق، عمل کردن به توصیههای زیر ضروری است:
🔸رایانه، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی و سایر وسایل اداری خود را تنها هنگامی روشن کنید که به آن نیاز دارید. کارکنان معمولا بر حسب عادت، این وسایل را بدون اینکه ضرورتی داشته باشند، در شروع روز کاری خود روشن میکنند.
🔸چنانچه به مدت طولانی از وسایل اداری، مانند: دستگاه کپی، رایانه و… استفاده نمیکنید آنها را خاموش کنید و در صورتیکه در فاصله زمانی کوتاهتر، استفاده متناوب از وسایل اداری اجتنابناپذیر است، حالت خواب این وسایل را فعال کنید. این کار موجب میشود تا وسایلی مانند دستگاه کپی، کامپیوتر و… پس از یک مدت کوتاه بیکاری در حالت خاموشی موقت قرار گیرند. در این حالت مصرف انرژی الکتریکی بسیار کمتر میشود ضمن آنکه دستگاهها نیز به طور کامل خاموش نمیشوند.
🔸از خاموش بودن وسایل کاری خود به ویژه دستگاه کپی، کامپیوتر و پرینتر پیش از ترک محل کار مطمئن شوید.
🌐سایت شرکت
https://www.kpedc.ir
📌ایتا
https://eitaa.com/joinchat/348913712C59d0e9044d
📌بله
https://ble.ir/kpedc
#همه_با_هم_همیار_برق
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه
صحنههای فداکاری مردم در میدان قدس جلوهای از غیرت ایرانی است








دیدگاهتان را بنویسید