✅صدور مجوز احداث ۲۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کرمانشاه
🔸مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از صدور مجوز احداث ۲۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان کرمانشاه خبر داد.
🔹به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ مهندس عبدالرضا علیرضاپوری با بیان اینکه توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر گامی مهم در مسیر رفع ناترازی انرژی در استان است، اظهار داشت: در راستای توسعه انرژیهای تجدیدپذیر در استان اقدامات خوبی انجام شده است.
🔸وی گفت: در حال حاضر ۵۲۴ نیروگاه خورشیدی بزرگ و کوچک مقیاس به ظرفیت ۶ مگاوات در استان برق تولید می کنند و به شبکه متصل می باشند.
⚡️مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکید داشت: نیروگاه ۱/۵ مگاواتی سمنگان که در مدار تولید قرار گرفته بزرگترین نیروگاه خورشیدی استان است که پس از افتتاح در سال گذشته برق تولیدی آن به شبکه سراسری وصل شده است.
🔹وی افزود: در رابطه با نیروگاه های خورشیدی حمایتی نیز ۴۸۰ مورد توسط کمیته امداد امام خمینی و همچنین بسیج سازندگی برای مددجویان تحت پوشش احداث شده که ظرفیت هر کدام از آنها ۵ کیلووات می باشد.
علیرضاپوری در پایان بیان داشت: تاکنون مجوز احداث ۲۰۰ مگاوات در استان کرمانشاه صادر شده که این مقدار به درخواست ۱۰۰ متقاضی بوده و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسند.
🌐سایت شرکت
https://www.kpedc.ir
📌ایتا
https://eitaa.com/joinchat/348913712C59d0e9044d
📌بله
https://ble.ir/kpedc
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه
نوری در معبرمجاهدت و مردانگی








دیدگاهتان را بنویسید