به گزارش خبرنگار زانا، در راستای تداوم فرهنگ کار خیرخواهانه و احسان ماندگار خیّرین حوزه سلامت از سوی خیّر گرانقدر سرکارخانم فاطمه شکوهی به نیابت از زنده یاد مصطفی پورکاظمی با مشارکت مجمع خیرین سلامت استان تعداد ۹ تخت دیالیز به ارزش ۳۱۵میلیون تومان شهرستانهای سرپل ذهاب ،گیلانغرب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی اهداء گردید.
در نشست هم اندیشی با حضور اعضاء مؤسسه خیریه بیمارستانی، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت و مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت، ضمن پلاک گذاری تخت های دیالیز اهدایی لوح تقدیر و نشان نیکوکاری دانشگاه به نماینده خیّر اهداء شد.
نوری در معبرمجاهدت و مردانگی








دیدگاهتان را بنویسید