🧊 *چرا باز و بسته کردن درِ یخچال، مصرف برق رو بالا میبره؟*
🔌 هر بار که در یخچال رو باز میکنیم، هوای گرم وارد میشه و کمپرسور باید بیشتر کار کنه تا دمای داخل رو ثابت نگه داره.
📊 فقط ۳۰ ثانیه باز موندن در میتونه تا ۷۰٪ مصرف برق رو در اون چرخه افزایش بده!
✅ *چند راهکار ساده برای صرفهجویی: *
▪️ سریع باز و بسته کن
▪️ نوار دور در رو چک کن
▪️ مواد داغ رو مستقیم نذار تو یخچال
▪️ یخچال نه خیلی پر باشه نه خیلی خالی
▪️ دمای مناسب: ۳ تا ۵ درجه
🌐 [مشروح خبر](news.tavanir.org.ir/x38pr)
#مدیریت_مصرف
#صرفهجویی_برق
#هواتو_مثبت_کن
[# ۲۵درجه](send)
#یخچال
#برق_خانگی
🌐سایت شرکت
https://www.kpedc.ir
📌ایتا
https://eitaa.com/joinchat/348913712C59d0e9044d
📌بله
https://ble.ir/kpedc
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه
نوری در معبرمجاهدت و مردانگی








دیدگاهتان را بنویسید