زانا _نصب و راهاندازی فیبر نوری، بهعنوان طرح مشترک مخابرات منطقه کرمانشاه و سازمان آموزش فنیوحرفهای در قالب تفاهم نامه همکاری، با حضور دکتر غلامحسین محمدی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنیوحرفهای کشور و دکتر حمیدرضا امیری مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در سالن آموزش فنیوحرفهای افتتاح شد.
به گزارش زانا، در این مراسم، دکتر محمدی با تأکید بر ضرورت آموزش فناوریهای نوین به کارآموزان و جوانان، گفت: «سازمان فنیوحرفهای نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند دارد و این امر میتواند به شکل مستقیم در ایجاد فرصتهای شغلی پایدار و کاهش نرخ بیکاری مؤثر باشد.» وی همچنین از طی مراحل پایانی انعقاد تفاهمنامه به منظور اعطای مدرک صلاحیت حرفهای کار میان سازمان فنی و حرفه ای و شرکت مخابرات ایران خبر داد.
در ادامه دکتر امیری مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه با عنوان اینکه هدف ازامضای این تفاهمنامه ، تربیت جوانان استان باهمکاری مخابرات و سازمان فنی حرفه ای برای نقش آفرینی درابرپروژه swapمخابرات استان وحتی استانهای همجوارمیباشد با تشریح اقدامات و عملکرد این مجموعه در این ابر پروژه، نقش فیبر نوری و اینترنت پرسرعت را در توسعه آموزش و توانمندسازی جامعه بسیار مؤثر دانست و افزود: «شرکت مخابرات آمادگی دارد در جهت گسترش فیبر نوری و ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مراکز فنیوحرفهای استان و نیز مشارکت در برنامههای آموزشی همکاریهای گستردهای داشته باشد.» با افتتاح این کارگاه دائم، کارآموزان جویای کار میتوانند با ثبت نام و گذراندن دوره آموزشی و کسب مهارت لازم وارد بازار کار شوند.
پیش بینی حضور ۱۸ تا ۳۵ میلیون نفر در مراسم تشییع امام شهید








دیدگاهتان را بنویسید