✅مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه هشدار داد رکورد مصرف برق در استان کرمانشاه شکسته شد !
⚡️پیک مصرف برق استان کرمانشاه از ۹۴۵مگاوات فراتر رفت
🙏مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با ابراز عذرخواهی از هم استانیهای ارجمند کرمانشاهی بابت خاموشیهای روزهای گذشته ناشی از رشد مصرف و کمبود برق، اعلام کرد:برای پایداری شبکه،ناچار شدیم در برخی مناطق استان خاموشی های دو نوبته و ۲ ساعته اعمال کنیم که از همه هم استانیهای عزیز و بزرگوار بابت این موضوع عذرخواهی میکنم .
🔹مهندس علیرضاپوری گفت، طرحهای اضطراری افزایش ظرفیت و کاهش محدودیتهای تأمین برق با جدیت و سرعت در حال اجراست و تا کمتر از یک ماه آینده حدود ۱۰۰۰ مگاوات معادل کل مصرف برق استان کرمانشاه به ظرفیت تولید برق کشور افزوده خواهد شد و میتوانیم با مدیریت مصرف و کاهش ۱۵ درصدی ، برق پایدار را برای هفتههای پیش رو تضمین کنیم.
📈 مدیریت مصرف + توسعه زیرساخت = عبور موفق از اوج بار تابستان
🌐سایت شرکت
https://www.kpedc.ir
📌ایتا
https://eitaa.com/joinchat/348913712C59d0e9044d
📌بله
https://ble.ir/kpedc
#همه_با_هم_همیار_برق
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه
نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با شهردارکرمانشاه








دیدگاهتان را بنویسید